کشف ۱۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری اظهارکرد: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی با جدیت در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب سه محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی سوخت کش و ۷ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۱۳۸ هزار و ۵۷۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این مقدار سوخت کشف شده شامل ۷۶ هزار و ۵۶۰ لیتر گازوئیل، ۳۴ هزار و ۲۱۰ لیتر بنزین،۲۷ هزار ۸۰۰ لیتر نفت سفید بوده که در شهرستان های، نیکشهر، زاهدان و زابل کشف شدند.

وی با اشاره به توقیف ۹ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ باند قاچاق سوخت منهدم و ۳۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار با افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.