تقدیر معاون دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از مونسان برای حضور در دومین کنگره بین‌المللی تمدن‌ها و مسیرهای تاریخی

معاون دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با ارسال نامه‌ای از رئیس سازمان میراث‌فرهنگی – تاریخ‌ما، صنایع‌دستی و گردشگری برای حضور در دومین کنگره بین‌المللی تمدن‌ها و مسیرهای تاریخی در بلغارستان تقدیر کرد.

در متن نامه جیم آلبرتو کابال سانکلمنته معاون دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی – تاریخ‌ما، صنایع‌دستی و گردشگری آمده است:

«استقبال از جناب‌عالی در صوفیه به نیابت از UNWTO در جریان دومین کنگره بین المللی تمدن ها و مسیرهای تاریخی در بازه زمانی 16-15 نوامبر 2018 باعث افتخار اینجانب بود و مایلم بخاطر مشارکت جنابعالی در پنل عالی رتبه این کنگره از شما سپاسگزاری نمایم.

اطمینان دارم کنگره می‌تواند گامی اساسی در یافتن راه های ممکنی که تمدن های جهانی از طریق گردشگری وارد چرخه زندگی شوند، به ویژه با بهره گیری از ظرفیت قوی مسیرهای تاریخی قوی برای تقویت غنای فرهنگی مقاصد، بردارد. همچنین اطمینان دارم که محتوای گفتگوها به ما کمک می کند تا نقش برجسته ای را که گردشگری می‌تواند در ایجاد فرصت های جدید اجتماعی-اقتصادی و پیشبرد اهداف توسعه پایدار (SDGs) داشته باشد، یافت شود.

بدین ترتیب، تخصص و دانش جنابعالی برای نشان دادن نقش تعیین کننده‌ای که دولت ها و سایر نهادها و سازمان های عالی رتبه باید در بهبود توسعه فراگیر گردشگری در طول مسیرهای تاریخی بازی کنند، بسیار مهم بود و از جنابعالی به خاطر مشارکت ارزشمندتان سپاسگزاریم.

لطفا بالاترین مراتب ارادت اینجانب را پذیرا باشید.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.