غضنفرآبادی: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که گناه انقلاب نیست

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود یادآور شد: حفظ نظام از اوجب و واجبات است. هر کس امروز با امام خمینی (ره) و راه ایشان بیعت کند، به معنای بیعت با پیامبر (ص) است. پس چه شیرین است ایستادگی و پایمردی در مقابل دشمنان نظام. افسوس که برخی از درک این نعمت عاجز و محروم هستند.

نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه به برکت انقلاب کارهای بزرگی در سراسر ایران انجام شده است، گفت: قبل از انقلاب با صادرات روزانه ۶ میلیون بشکه نفت می‌شد همه شهرها و روستاها را از بهترین امکانات بهره‌مند کرد اما فقر و فلاکت و بدبختی از سر و روی این کشور می‌بارید. اموال این مردم را چاپیدند و بردند و بر باد دادند. اما امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که گناه انقلاب نیست. 

وی با اظهار این مطلب که انقلاب اسلامی راه حل مشکلات را بیان کرده است، گفت: برخی از صاحبان قدرت و به ظاهر انقلابی آن را در جایی دیگر جست و جو می‌کنند. آنها کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات می‌دادند. وقتی با سوء تدبیر جوانان بیکار می‌شوند و کالاهای اساسی مردم در گمرکات باقی بماند تا فاسد شود و توزیع کالاها این گونه باشد، انقلاب چه گناهی دارد؟

غضنفرآبادی ادامه داد: حل مشکلات را به برجام گره زدن و فعالیت‌های اقتصادی را به خواب زمستانی اجباری فرستادن، ربطی به مقصر بودن انقلاب ندارد. در شرایطی که با یک شایعه و خبر دروغ، روغن و مرغ و پوشک و… از مغازه‌ها جمع شود و به انبارها و پستوها منتقل شود، حل مشکلات را کجا باید جست و جو کرد؟

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس در مورد فضای مجازی ابراز نگرانی کرد و مدعی شد: فضای مجازی پر از دروغ است و جوانان و اعتقادات و باورها را هدف قرار می‌دهد. این فضا روحیه خودباوری مردم را سست و تضعیف کرده و انقلاب گناهی ندارد. 

وی افزود: وقتی در انتخابات، انتخاب افراد بر اساس واقعیت‌ها، پیام شهدا، نصایح امام راحل و مقام معظم رهبری صورت نگیرد و فریب و دروغ و شعارهای به ظاهر قشنگ و جوسازی های غرب گرایان و غرب زدگان وسیله امپراطوری رسانه‌ای در خارج و نوکران رسانه و غیر رسانه‌ای آنها در داخل کارساز بیفتد و آنچنان رونق اقتصادی که وعده دادند محقق نشود انقلاب چه گناهی دارد؟ 

نماینده مردم بم در مجلس تأکید کرد: نباید سوء مدیریت‌ها، کم کاری‌ها، تنبلی‌ها، بی‌برنامه‌گی‌ها و بی‌لیاقتی‌ها  به پای انقلاب گذاشت. هر ثانیه، هر دقیقه، ساعت، روز، ماه و سال از عمر دنیا که می‌گذرد به شکست، پایان و غروب عمر سیاه و تاریک ظلم ستم و فساد و طلوع پیروزی خورشید ولایت عظما ارواح نا فدا نزدیک‌تر می‌شود. پس ای جوانان، انقلابی‌ها، بسیجیان، دل قوی دارید و آماده باشید و سست نگردید و خسته نشوید، یاس و ناامیدی را زیر پا بگذارید و انگیزه‌ها را قوی کنید.

غضنفرآبادی در پایان نطقش گفت: صدای خرد شدن آمریکا نماد استکبار و ظالم به وضوح به گوش می‌رسد و صدای پای  عدالت حس می‌شود. به فرموده رهبری باید کار آزموده و پر انگیزه از انقلاب حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت العظمی ارواح نا فدا نزدیک کنید. به خدا قسم این مشکلات، مشکلاتی غیر قابل حل نیست اما مردش را می‌خواهد، اگر با شور، شعور، شوق و شعف انتخاباتی را برگزار کنیم که از دل آن مدیرانی جهادی، انقلابی، دلسوز، پر تلاش و با کفایت و ضد فساد و مردم دوست بیرون آید خواهیم و خواهند دید که مشکلات به ویژه اقتصادی قابل حل است. 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.