کشف ۵۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما سردار احمد طاهری اظهار داشت: عملیات تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در طرح مبارزه با قاچاق سوخت که با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد و پلیس استان موفق به کشف سوخت های قاچاق و خارج عرضه توزیع شدند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در بازه زمانی ۲۴ ساعته در شهرستان زاهدان افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس مرکز استان، با شناسایی متخلفان و در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی سوخت کش ۵۰ هزار و ۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع از نوع گازوئیل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این مقدار سوخت کشف شده در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان زاهدان بوده است، عنوان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه تریلی سوخت کش توقیف و ۴ فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.