معلمان اثرگذارترین گروه‌های مرجع در جامعه

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ابوذر کوثری در مراسم تجلیل از معلمان نمونه سیستان و بلوچستان اظهارکرد: همه ما در مسیر زندگی فردی و شغلی خود به طور قطع از گذرگاه مدرسه عبور کردیم و این موضوع نشان دهنده جایگاه نهاد آموزش و پرورش در کشور است.

وی افزود: معلمان یکی از اثر گذارترین گروه‌های مرجع در جامعه هستند که منش، گفتار و رفتار آنان بر روی طیف گسترده‌ای از اقشار اجتماع تاثیرگذار است.

معاون ساسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر چقدر این گروه مرجع جایگاهی والاتر در جامعه داشته باشد به همین میزان در جامعه، افراد فرهیخته و اثرگذار خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از همه گیری کرونا در استان کار آموزش هم برای آموزش دهندگان و هم برای آموزش گیرندگان سخت شده است؛ اما با وجود کمبودهایی که در زیرساخت‌های ارتباطی وجود داشت معلمان به هر نحوه با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و مسیر آموزش ادامه یافت و سبب شدند تا آنان از پایه های علمی خود فاصله نگیرند.

کوثری به اقدامات بی نظیر در حوزه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر افزون‌بر ۱۹ هزار نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان جذب و بیش‌از 3000 کلاس درس نیز ساخته شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های کم نظیر معلمان فهیم و فرهیخته استان، افزود: پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات خالصانه و شبانه روزی معلمانی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم برای پیشرفت میهن تلاش می کنند.
حمیدرضا رخشانی افزود: ۱۷ هزار معلم از سراسر استان در فراخوان جلوه‌های ناب معلمی شرکت کردند که از این تعداد ۵۳۲ نفر در مرحله منطقه‌ای انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: در مرحله استانی نیز از این تعداد ۱۲ نفر به عنوان معلم سرآمد و نمونه برگزیده شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمان سرآمد و نمونه سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.