لایق: به دنبال قهرمانی جهان در کشتی آزاد ناشنوایان هستیم

رضا لایق در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: به منظور معرفی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان که ۸ تیرماه در استانبول برگزار می شود، رقابت انتخابی برگزار کردیم تا بتوانیم کشتی گیران اعزامی خود را از بین این نفرات معرفی کنیم.

 وی با بیان این که کشتی گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی، نفرات اعزامی به ترکیه نیستند، گفت: برای مشخص شدن نفرات اعزامی به ترکیه،  عملکرد کشتی‌گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از چند مرحله مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس در پایان اردوی سوم نفرات اعزامی معرفی خواهند شد.

لایق ادامه داد: تا امروز دو مرحله اردو برای تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان برگزار کردیم که اردوی سوم از 25 اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل فاصله زیادی که از زمان برگزاری مسابقات قهرمان کشوری طی دو سال گذشته ایجاد شد، مجبور بودیم برای تعیین نفرات برتر انتخابی برگزار کنیم که در پایان،  نفرات اول و دوم به اردو دعوت شدند که نفرات نهایی پس از برگزاری چند مرحله اردو و بررسی عملکرد آنها توسط کادر فنی، اعلام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم کشتی ایران برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه اظهار کرد:  این تیم یکسال و نیم است که به خاطر محدودیت های کرونایی از تمرینات منظمی برخوردار نبوده و از امکانات محدودی برخوردار بوده است. طی دو مرحله اردویی که در اردبیل و قزوین داشتیم تلاش کردیم کشتی گیران را به یک آمادگی مطلوب برسانیم و سپس با برگزاری انتخابی تیم ملی نفرات مدنظر را برای اعزام به ترکیه مشخص کنیم. در حال حاضر تیم خوبی داریم و امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در ترکیه هستیم.

وی در پایان اضافه کرد: هرچند تیم ناشنوایان ترکیه در این مسابقات مدعی قهرمانی است اما ما نیز ناامید نیستیم و با توجه به این که در دو سال گذشته قهرمان جهان بودیم،  قصد داریم با برگزاری سه اردوی دیگر ناشنوایان را به آمادگی مطلوب برسانیم و در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.