رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان تنها راه مهار و کنترل کرونا است

محمد ابراهیم زارعی امروز(۲۶ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، ضمن قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان و همه نهادها و ارگان هایی که یاری رسان مردم در مقابله با بیماری کرونا هستند، گفت: کاری که می تواند ما را در مبارزه با کرونا موفق کند تلاش برای فرهنگ سازی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی افزود: تشکل های غیر دولتی، امامان جمعه و جماعات و افراد صاحب نفوذ و دارای جایگاه اجتماعی می توانند در آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم نقش موثری داشته باشند و باید از طرفیت آنان استفاده کرد.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به صحبت های مختلف و گمانه زنی ها در خصوص چگونگی واکسیناسیون نیز گفت: افراد فاقد تخصص در این زمینه نباید اظهار نظر کنند، بلکه اطلاع رسانی در این رابطه صرفا باید از طریق علوم پزشکی و صدا و سیما انجام گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون افراد طبق اولویت و مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می شود و همه باید پایبند به این مصوبات باشند.

زارعی با بیان اینکه ممکن است در حاشیه شهرها رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی صورت نگیرد یادآور شد: لازم است از هر طریق ممکن در این نواحی اطلاع رسانی کافی برای مردم و در خصوص رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی انجام شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.