برخورد با متخلفان در انتخابات برابر با قانون

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در دومین نشست شورای قضایی فارس با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات، سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، او افزود: استان پهناور فارس با مردمی انقلابی یکی از استان‌های مهم و تأثیر گذار در عرصه انتخابات پیش رو در سطح کشور است.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین بر مدیریت منسجم مسئولان قضایی استان، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی در خصوص امنیت  انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: لازم است مسئولان قضایی در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اهتمام لازم را داشته باشند تا  انتخابات پیش رو در سایه آرامش هر چه بیشتر برگزار شود.

موسوی به آمار عملکردی شعب نیز اشاره کرد و گفت: قضات و کارکنان مجتمع‌های قضایی علاوه بر تکریم ارباب رجوع و دقت در کار قضایی  نسبت به آمار عملکردی ماهانه حساسیت داشته و در رسیدگی سریع و مختومه کردن به موقع پرونده‌ها تلاش بیشتر و ویژه‌ای داشته باشند.

او همچنین با تبریک روز روابط عمومی به همه فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات دستگاه قضایی کشور بر انعکاس اخبار و اقدامات مثمر ثمر انجام شده از سوی قوه قضائیه از جمله مبارزه با فساد، توانمندی و تلاش‌های قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها و حمایت از تولید تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری فارس با تأ‌کید بر اهمیت توجه به عرصه اطلاع رسانی در اجرای طرح تحول قضایی بیان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مفید و مؤثری در سرعت تحقق اهداف سند تحول قضایی در کشور ایفا کنند. 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.