اهل سنت خودجوش به صحنه حمایت از آیت الله رئیسی آمده اند

دکتر آرامش در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما با بیان این مطلب که جامعه اهل سنت در سالهای اخیر مشقت های فراوانی را تحمل کردند افزود: مردم اهل سنت در سراسر ایران و سیستان و بلوچستان با دشواری های فراوان اقتصادی و تنگی معیشت خانوارها و بیکاری و فقر و محرومیت مواجه شده اند و ظاهرا هیچ اراده ای برای حل مشکلات مردم مشاهده نشد.

رئیس ستاد حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: الحمدلله آیت الله رئیسی چهره ای شناخته شده و خدوم بوده و نیاز به معرفی ندارد و عملکرد وی در قوه قضاییه در موضوع برخورد با مفسدان بر همگان واضح و در ویترین است و همگان از جامعه بزرگ ایرانی از برنامه های ضد فساد رئیسی رضایت دارند و امیدوار هستند ان شاءالله پس از موفقیت در عرصه انتخابات دولت ضد فساد را هم تشکیل بدهد و ضمن اجرای عدالت از حقوق محرومان و مستضعفین دفاع کنند.

 آرامش گفت: جامعه اهل سنت همگام با سایر اقشار مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در 28 خرداد با شرکت در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شورای شهر و روستا انسجام و وحدت یکپارچه خود را به نمایش می گذارند.

وی از اقشار مختلف مردم ایران و استان و جامعه اهل سنت درخواست کرد؛ در انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت حداکثری از آیت الله رئیسی حمایت کنند و از دولتی حمایت کنند که دارای پشتوانه رای بالای مردمی است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.