روند برگزاری انتخابات در سیستان وبلوچستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ابوذر کوثری در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس تمهیدات و برنامه ریزی هایی که برای برگزاری انتخابات انجام شد، انتخابات در استان بر اساس زمان بندی در وقت خودش در حال انجام است و راس ساعت ۷ صبح، شعب اخذ رای فعال و روند رای گیری آغاز شد و تاکنون چالش خاصی در رابطه با روند انتخابات در استان مشاهده نشده و همه مراحل طبق برنامه‌ریزی به نحو مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: در این دوره با توجه به اینکه اخذ رای یک ساعت زودتر آغاز شده حضور مردم نسبت به دوره های قبل خیلی بهتر بوده و تا این لحظه روند حضور مردم بسیار خوب و مطلوب است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ارزیابی این است که در ساعات باقی مانده و در ساعات پایانی حضور گسترده تر مردم را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: روند اخذ رای بر اساس قانون ۱۰ ساعت است که قاعدتا به صورت ساعتی توسط وزارت کشور تمدید خواهد شد. 

 کوثری در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: انتخابات هم یک تکلیف و هم یک حق است و این فرصت را که نظام جمهوری اسلامی در اختیار همه مردم شریف ایران قرار داده ،باید همه ما به نحو احسن استفاده کنیم و اراده مردم را از طریق حضور در پای صندوق های رای، به منصه ظهور برسانیم.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد ما بعد از انقلاب، انتخابات بوده است و محوری‌ترین شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و استقلال و جمهوریت نظام بدون انتخابات و بدون حضور مردم معنایی پیدا نمی کند.

رییس ستاد انتخابات استان تاکید کرد: مردم باید از این حق خودشان استفاده کنند و با انتخاب اصلح  و با حضور خودشان نظرشان را اعلام کنند تا دولتمردان برنامه ها را چه در سطح شهر و روستا و چه در سطح کلان با خواست و اراده مردم استان همسو کنند و گام بلندی برای اعتلای ایران عزیز برداریم.

کوثری همچنین افزود: رسانه‌های بیگانه تمام تلاششان این است که مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کنند و انتخابات را زیر سوال ببرند اما حماسه حضور مردم می تواند  بر طراحی هایی که سالیان سال مردم را می خواهند از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خودشان دور کنند خط بطلان بکشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.