کشف 2 فلزیاب و دستگیری 4 نفر در سیاهکل

به گزارش «تاریخ‌ما» به نقل از میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، بر اساس مجوز دادستان سیاهکل در راستای ایجاد گشت ها و ایست های بازرسی در این منطقه تاریخی و باستانی، در گشت مشترک نیروهای پایگاه حفاظتی سیاهکل و ماموران فرماندهی انتظامی دیلمان در مسیر روستاهای خشک آب به سمت لونک، به یک دستگاه پراید نوک مدادی مشکوک شدند.

ماموران پس از اخذ دستورات لازم برای توقیف خودرو، داخل آن مورد جستجو قرار گرفت و طی آن یک دستگاه گنج یاب فلزی مارک آلمانی به همراه جهت نما، ۶ عدد پوکه، دو عدد میله برنجی با سیم های ارتباطی و سایر ملحقات آن کشف و ضبط شد که در این راستا دو نفر، پس از بازجویی های اولیه و تشکیل پرونده به جرم حمل و نگهداری غیرمجاز دستگاه فلزیاب به قصد تحصیل اشیا عتیقه، دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان سیاهکل معرفی شدند.

کشف فلزیاب و دستگیری دو نفر در کجید املش

همچنین بر اساس اطلاع پاسگاه انتظامی کجید به پایگاه حفاظتی این منطقه، مبنی بر گشت شبانه و مشکوک یک خودرو و دستور توقیف آن، در بازرسی از این خودرو یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط شد.

 بر اساس قانون دو سرنشین خودرو پس از بازجویی های اولیه و تشکیل پرونده، دستگیر شده و به اتهام حمل غیرمجاز دستگاه فلزیاب به قصد تحصیل اشیای عتیقه به مراجع قضایی شهرستان املش معرفی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.