مشارکت ۶۲ درصدی مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ابوذر کوثری با بیان اینکه روز گذشته براساس برنامه‌ریزی که انجام شده بود روند اخذ رای، راس ساعت هفت شروع شد و تا ساعت ۲ بامداد ۲۹ خرداد ادامه پیدا کرد افزود: در این دوره استقبال مردم در تمامی ساعات اخذ رای در پای شعب‌ها بسیار خوب بود.

وی بیان کرد: در روندی که ما برای فرآیندهای انتخابات طراحی کرده بودیم مشکل خاصی را نداشتیم و تمامی این فرآیندهای انتخابات  در روز اخذ رای بدون هیچ اشکالی انجام شد.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هم‌اینک در مرحله‌ای قرار داریم که موضوع  شمارش آراء و تجمیع  این آراء در حال انجام است و این فرآیند همچنان ادامه دارد تصریح کرد: البته روز گذشته به دلیل حضور پرشور مردم ۲ ساعت در این استان  زمان اخذ رای تمدید شد.

وی بیان کرد: هم‌اینک موضوع شمارش و تکمیل آراء روبه تکمیل بوده و به محض اینکه این تجمیع انجام شود نتایج نهایی چه در انتخابات شوراها و چه در انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد شد. 

کوثری با بیان اینکه تمام مردم با جان و دل آمدند و به خواسته بزرگان، رهبر معظم انقلاب و دلسوزان لبیک گفتند خاطرنشان کرد: ۲۲۹۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات در سراسر این استان در نظر گرفته شد که از این تعداد ۶۰ درصد سیار و ۴۰ درصد  ثابت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بدون هیچ مشکل و مساله‌ای این انتخابات تا به این مرحله مسیر خود را طی و موضوع خاصی نیز پیش نیامد گفت: در انتخابات به هیچ وجه با کمبود تعرفه مواجه نشدیم. 

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه واجدان شرایط رای دادن در استان یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۵۰۷ نفر است خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تعرفه که۴۰۰ هزار تعرفه زیادتر از افراد واجد شرایط رای دادن در استان بوده از سوی ستاد انتخابات کشور برای منطقه در نظر گرفته شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.