طرح جامع منطقه آزاد سیستان هر چه زودتر تدوین شود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما احمدعلی موهبتی در نشست شورای راهبردی راه‌اندازی منطقه آزاد سیستان اظهارکرد: نظر به ضرورت و اهمیت وجود نقشه راه به عنوان یک اصل مهم؛ تمامی مطالعات موجود در سیستان و بلوچستان در اختیار مشاور طرح جامع منطقه آزاد سیستان قرار گیرد.

وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان پیرامون راه اندازی منطقه آزاد سیستان افزود: وجود منطقه آزاد سیستان آخرین نقطه امید برای این منطقه است لذا باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و برنامه‌ریزی و پایه و اساس مناسبی نیز داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: نشست هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت اقدامات راه‌اندازی منطقه آزاد سیستان به صورت مستمر روزهای یکشنبه هر هفته برگزار شود.

موهبتی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این شورای راهبردی کمک به راه‌اندازی پروژه منطقه آزاد سیستان در کمترین زمان ممکن با حداقل موانع و مشکلات است گفت: به جهت جلوگیری از بروز مشکلات و بهره‌گیری از تجربیات مشابه، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار برای هر یک از بخش‌های راه‌اندازی منطقه آزاد سیستان یک نفر مشاور و نماینده را به شورا معرفی کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.