امحاء ۴۲ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا کنون ۴۰۰۰ شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم نظام و بشریت کرده است.

محمد هادی مرعشی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با موادمخدر جانفشانی های زیادی انجام داده و در حال انجام دارد تا این بلای خانمان سوز به کشورهای اروپایی سرایت نکند و در واقع ایران در خط مقدم مبارزه با این بلای خانمان سوز قرار دارد.

وی بیان کرد: عرصه مبارزه با مواد مخدر در ایران اسلامی بویژه سیستان و بلوچستان دائمی و مستمر است تا بشریت از این بلای خانمان سوز در امان باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و  بلوچستان گفت: این استان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و کل بشریت کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: پلیس انتظامی این استان در یک سال اخیر ۸۴۶۶ عملیات مختلف در عرصه مبارزه با موادمخدر انجام داده است.

سردار احمد طاهری افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در یک سال اخیر ۱۱۰ عملیات مسلحانه با قاچاقچیان مواد افیونی در این استان داشته که در این عملیات‌ها ۲۵ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: همچنین در یک سال اخیر ۱۳۷ باند موادمخدر در سیستان و بلوچستان توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این استان متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ نفر از سرکردگان موادمخدر که در عرصه بین المللی در این استان فعالیت می‌کردند در یک سال اخیر توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: یک هزار و ۹۴ دستگاه انواع ماشین از باندهای موادمخدر در سیستان و بلوچستان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان ضبط شده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.