اگر بایدن در عمل به برجام ذره ای تسامح کند، به رای خود خیانت کرده است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز (چهارشنبه ۹ تیر) هیات دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و دیگر شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: شهید بهشتی مظلوم بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ما بود. آنقدر مظلوم بود که حتی در جلسات خصوصی نمی شد از او دفاع کرد؛ چرا که جو را علیه او بسیار مسموم کرده بودند.

وی ادامه داد: امیدواریم قوه قضاییه با بی طرفی کامل و بدون وابستگی به احزاب و جناح های سیاسی کار کند. آنچه می تواند قوه قضاییه را بشکند وابستگی جناحی است.

رییس جمهورگفت: امروز در گوشه و کنار کشور بحثی راجع به عده ای از کارکنان صنعت نفت است که من می گویم دولت به این مساله توجه دارد و به کارکنان شرافتمند صنعت نفت قول می دهم که ما این مشکل را حل خواهیم کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: برخی کارکنان که در اختیار پیمانکاران هستند هم به وزیر کار دستور می دهم که مشکلات آنان را پیگیری و حل و فصل کند.

وی بیان کرد: در اینجا اعلام می کنم که ما هیچ مشکلی در تولید، انتقال، توزیع و صادرات نفت و فرآورده نداشتیم و نخواهیم داشت. برخی شبکه های تبلیغاتی ضدایرانی ماهواره ای تبلیغات نادرست و غلطی در این زمینه می کنند.

رییس جمهور گفت: درباره عمل به برجام اگر بایدن ذره ای تسامح کند به رای خود خیانت کرده است. مرتب هم تاکید کرده اند که برجام را قبول داریم و می خواهیم برگردیم. مردم ما هم متوقع هستن که این کار سریع تر عملیاتی و اجرایی شود؛ چه از آن طرف و چه از این طرف.

این خبر تکمیل می‌شود…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.