تفکر بسیجی باعث شکست استکبار شده است/ حقوق‌های نجومی مروج اشرافیت است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی روز جمعه ۵ آذر در خطبه‌های سیاسی و عبادی این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند بسیج شجره طیبه است و با پشتیبانی بسیج همه مشکلات قابل حل شدن است.

وی تصریح کرد: در همه حوادث انقلاب مانند فتنه منافقین، جنگ هشت ساله، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و همه بحران‌ها حضور مردم و بسیج معجزه کرده و همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
مغیثی افزود: حضور بسیج در همه این عرصه‌ها باعث شکست دشمن شده و خطرات را برطرف کرد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج الگوی موفقی برای مقاومت در دنیا شده که نیروهای مردمی یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورها نمونه‌هایی از این الگوگیری در سایر کشورهاست. 
وی با بیان این‌که رمز ماندگاری انقلاب و شکست استکبار در برابر ایران اسلامی وجود تفکر بسیجی بوده است، تاکید کرد: در سال ۵۷ آمریکا را از ایران بیرون کردیم و در سال‌های اخیر آمریکا را از منطقه بیرون کردیم که این اقدامات به برکت حضور مردم، تفکر بسیجی و خلوص نیت جوانان مومن اتفاق افتاده است.
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: دشمنان منطقه، آمریکا و صهیونیست‌ها در حال تلاش هستند تا ائتلافی بر ضد ایران تشکیل دهند و در مذاکرات از ما امتیاز بگیرند.
وی ادامه داد: این اقدامات را قبلا هم انجام داده‌اند و نتیجه‌ای نگرفتند و باید بدانند در مذاکرات هسته‌ای اخیر دست ایران از همه بازتر و دست بالاتر را دارد چون دنیا دید که ایران به تعهدات عمل کرد و آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات عمل نکردند.
مغیثی یادآوری کرد: امروز نوبت آن‌ها است که به تعهدات عمل کنند و اگر این‌گونه نشود ایران به برنامه هسته‌ای خود با قدرت ادامه می‌دهد.
مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها، خاطرنشان کرد: خواسته مهم رهبری و مردم از قوای سه‌گانه این است که با حقوق‌های نجومی و با این منشا فساد برخورد قانونی شود.
امام‌ جمعه نهاوند اضافه کرد: حقوق‌های نجومی باعث تبعیض، منشا فساد، ترویج کننده اشرافیت، خلاف قانون و بر علیه منافع مردم است و امیدواریم با همکاری قوا این مشکل حل شود.
وی با اشاره به این‌که بسیج پاره تن مردم و از خود مردم است و در طول این سال‌ها به این واقعیت رسیده‌ایم، گفت: شهدای بزرگوار هسته‌ای مانند شهید فخری‌زاده، شهید احمدی‌روشن، شهید شهریاری از بدنه بسیج بودند و کار بسیجی کردند و یاد این شهیدان عزیز را گرامی می‌داریم.
مغیثی در پایان خطبه‌ها از حضور بسیجیان و حلقه‌های صالحین در نماز جمعه و برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه‌های هفته کتاب قدردانی کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.