قیمت دلار امروز ۵ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

اولین قیمت دلار در صرافی ملی با نزدیک به ۳۰۰ تومان افزایش اعلام شد. نرخ اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی، سامانه سنا و بازار آزاد نیز صعودی بوده است.

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، صبح روز سه‌شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است. درحالی که روز گذشته معاملات بازار با نرخ ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان پایان یافت.

صرافی ملی هم قیمت خرید دلار را با ۲۹۰ تومان افزایش به به ۲۳ هزار و ۹۹۳ تومان رساند و قیمت فروش هر اسکناس آمریکایی را با ۲۹۶ تومان رشد، ۲۴ هزار و ۴۷۸ تومان اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۳۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت گذشته، وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد و با نرخ ۲۴ هزار و ۲۳۶ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا هم از ۲۴ هزار و۱۸۲ تومان در پایان روز دوشنبه به ۲۴ هزار و ۴۷۸ تومان در صبح امروز رسید.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار۲۳ هزار و ۸۹۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۴هزار و ۷۲ تومان اعلام می‌شود.

مذاکرات مجدد با دو کشور کره جنوبی و ژاپن برای آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران در این کشورها، اخبار مربوط به میانجی‌گری اروپا میان تهران و واشنگتن و اخبار مربوط به غنی‌سازی و برجام سه مساله مهم روز است که احتمالا امروز سیگنال آن بر مسیر نرخ ارز تاثیر گذار باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.