پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۹ بهمن ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون ۱۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروخته شد. امروز بری قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ 

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۲۸ بهمن با ۱۸,۹۰۰ تومان افزایش، یک میلیون ۱۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروخته شد. امروز بری قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، تقاضا برای خرید طلا و سکه زیاد شده است، همین مسئله باعث شد که طلا و سکه نسبت به کاهش انس جهانی طلا مقاوت نشان دهند و چندان ارزان نشوند.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: به رغم اینکه بهای اونس طلا در بازار جهانی کاهش داشته اما سکه و طلا از مولفه داخلی تاثیر پذیرفته است. افزایش قیمت دلار، سبب شد که قیمت سکه و طلا نیز سیر صعودی را به سرعت بپیماید.

به نظر می‌رسد که سکه خیز مجدد برای تصاحب کانال ۱۲ میلیون تومانی از دست رفته برداشته است و فاصله کمی تا مرز یاد شده دارد. دیروز اونس طلا در بازار جهانی نزولی بود و عوامل مهم می‌توانند قیمت اونس را همچنان تغییر دهند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا سرویس اخبار تاریخ ما بخوانید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.