پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۹ بهمن ۹۹

روز شنبه اسکناس آمریکایی ۲۶۰ تومان رشد را به ثبت رساند و با عبور از مرز ۲۴ هزار تومانی، به بهای ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. برای قیمت دلار امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، روز شنبه اسکناس آمریکایی ۲۶۰ تومان رشد را به ثبت رساند و با عبور از مرز ۲۴ هزار تومانی، به بهای ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. برای قیمت دلار امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شده است که خبر از ترک خوردن نظام فشار حداکثری می‌دهد. در یکی از این موارد، گفته شد که بدهی ایران به سازمان ملل از منبع پولی پرداخت خواهد شد که در کره جنوبی بلوکه شده است.

افزون بر این، عنوان شده که کوواکس بیش از ۴ میلیون دوز واکسن آسترازنکا به ایران خواهد داد. این موضوع نشان می‌دهد که درباره جا‌به‌جایی پول با ایران نیز همکاری‌هایی صورت گرفته است.مذاکرات ایران با کشورهای همسایه مانند عراق و عمان برای دریافت پول‌های بلوکه شده ادامه دارد و در هفته‌های اخیر، رایزنی‌های زیادی با مقامات کره‌ای نیز صورت گرفته است.

مجموع این عوامل و اخبار نشان می‌دهد که فشار حداکثری رو به تقلیل است. با این حال، هنوز موضع شفافی از سوی آمریکا در مورد برجام اتخاذ نشده و این مساله موجب شده است که بازار نسبت به لغو تحریم‌ها تردید کند. معامله‌گران روز پنج‌شنبه از اینکه بایدن درباره ایران سخن نگفت، دلگرم شدند و خریدهای خود را افزایش دادند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا سرویس اخبار تاریخ ما بخوانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.