پیش‌بینی قیمت دلار امروز 29 آذر 99

روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار در بازار متشکل ۲۵,۴۲۹ تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار در بازار متشکل ۲۵,۴۲۹ تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روز پنج شنبه هم از آن روزهایی بود که میزان خریدها در بازار ارز بیشتر شد و قیمت توانست نزدیک به محدوده 25 هزار و 900 تومان به کار خود پایان دهد. در بازار سکه هم این فلز گران بها به بالای مرز 12 میلیونی بازگشت. با این حال، افزایش روز آخر نتوانست تاثیری بر روند هفتگی این دو بازار بگذارد؛

عده ای از معامله گران اعتقاد دارند که روند نزولی دلار و سکه در هفته جاری نیز ادامه خواهد یافت و افزایش روز پنج شنبه تاثیری در رفتار کوتاه مدت بازیگران ارزی نخواهد داشت. این گروه خصوصا اعتقاد داشتند که تایید موافقت مقام معظم رهبری با تمدید زمان بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اثر روانی بر روی قیمت های بازار خواهد داشت و به صف فروشندگان اضافه خواهد کرد.

این در حالی است که برخی معامله گران باور دارند، اثر خبر یاد شده هفته گذشته در بازار پیش خور شده است. از نگاه این گروه، علامت درهم برای معامله گران دلار در هفته جاری اهمیت زیادی دارد. ریزش درهم به زیر 7 هزار تومان، می تواند زمینه ساز بالا رفتن سرعت نزول دلار شود و صعود درهم به بالای 7  هزارو 200 تومان، سیگنال صعود اسکناس آمریکایی به بالای 26 هزار و 300 تومان خواهد بود. حواله درهم در انتهای هفته در حوالی 7 هزار و 130 تومان قرار داشت.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا سرویس اخبار تاریخ ما بخوانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.