پیش‌بینی قیمت طلا فردا 28 آبان 99 / طلا همچنان ارزان می‌شود

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، در نیمروز سه‌شنبه قیمت هر انس طلا ۰.۱ درصد کاهش داشت و تا ساعت 14 امروز روی 1186 دلار قرار داشت و در بازارهای بین المللی معامله شد.

نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران با بیان اینکه در بازار داخلی تقاضایی برای خرید مصنوعات طلا و سکه نیست، به سرویس اخبار تاریخ ما گفت: در حال حاضر در بازار نه خریداری هست و نه فروشنده‌ای. به عبارتی مردم نظاره‌گر بازار طلا هستند. قیمت مصنوعات طلا هم طی چند روز گذشته به شدت پایین آمد.

او در پیش‌بینی بازار طلا بیان کرد: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی، احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

از سوی دیگر دیروز هم نایب رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: علاوه بر سه عنصر حساس در بازار طلا یعنی قیمت طلا، میزان تقاضا و انس جهانی روند فعالیت ناجا در توقف معاملات طلا در اتاق‌های مجازی به بازار طلا آرامش داده است. چندی پیش بخش اقتصادی ناجا در قلع و قمع کردن سفته‌بازها نقش داشت که عملا روند خرید و فروش طلای آب شده و سکه در اتاق‌های مجازی متوقف شد.

قیمت طلا چقدر کاهش داشت؟

دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه ادامه داد: هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 154 هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز حدود 16 هزار تومان کاهش قیمت داشت.

بذرافشان در پایان گفت: در حال حاضر حباب سکه حدود 800 هزار تومان است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.