پیش‌بینی قیمت طلا امروز 22 آبان 99 / افت قیمت طلا ادامه دارد؟

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 219 هزار و 200 تومان معامله شد. همچنین سکه طرح جدید با قیمت ۱۳میلیون و 15۰هزار تومان معامله شد. اما قیمت طلا و سکه امروز چه تغییری می‌کند؟

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 219 هزار و 200 تومان معامله شد. همچنین سکه طرح جدید با قیمت ۱۳میلیون و 15۰هزار تومان معامله شد. اما قیمت طلا و سکه امروز چه تغییری می‌کند؟ چه پیش‌بینی‌هایی برای بازار طلا و سکه می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است که به دلیل روند کاهشی قیمت دلار و انس جهانی پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا امروز هم روند نزولی داشته باشد.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: به گفته کارشناسان، با توجه به اینکه نرخ ارز در محدوده کانال ۲۷هزار تومان توقف کرده شاهد ثبات در قیمت طلا و سکه هستیم؛ البته با سقوط بیش از 90دلاری اونس جهانی انتظار می‌رفت که قیمت‌ها در بازار طلا کاهش یابد، اما به دلیل روند صعودی نرخ ارز، طلا آن‌طور که باید نتوانست به این رخداد واکنش نشان دهد. از طرفی حجم تقاضا نیز در بازار طلا به دلیل محدودیت‌های کرونا و کاهش رفت و آمد معامله‌گران متعادل شده است.

اقتصادنیوز هم نوشت: سکه با حباب یک میلیون و روند کاهشی قیمت طلا و ارز کار سختی برای حفظ کانال 13 میلیون تومان دارد. قیمت سکه دیروز در سطح 13 میلیون و 200 هزار تومان بسته شد در معاملات فردایی قیمت در مرز 13 میلیون تومان قرار داشت. از این روز سکه نیز در انتظار روزی کم نوسان خواهد بود.

با این تقاسیر باید دید قیمت طلا و سکه امروز روند نزولی دارند یا خیر.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.