پیش‌بینی قیمت دلار فردا 21 آبان 99 / اخباری که احتمالا بر بازار ارز تاثیر می‌گذارند

دلار بازار آزاد امروز در کانال 27 هزار تومان ماند و دلار نیمایی به 25 هزار و 150 تومان کاهش یافت. اما فردا بازار ارز ممکن است شاهد چه تغییراتی باشد؟

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، اخباری امروز منتشر شده‌اند که احتمالا بر نرخ ارز فردا تاثیر داشته باشند.

ـ رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزارت امور خارجه در زمینه فعالیت‌های انجام گرفته برای آزاد سازی منابع مالی بلوکه شده ایران در برخی کشورها، بر ضرورت هماهنگی بیشتر و موثر وزارت امور خارجه و بانک مرکزی در این زمینه تاکید کرد.

ـ رئیس‌جمهور روسیه در نشست سازمان همکاری شانگهای عنوان کرد که ما دو واکسن ثبت شده در روسیه داریم و آزمایش‌ها تا کنون تایید کرده‌اند که این واکسن‌ها ایمن هستند. واکسن سومی هم در دست تولید است.

ـ سخنگوی دولت گفت: اکنون در آستانه خروج از جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم و همه باید رفاه مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

ـ رئیس جمهور گفت: اکنون نوبت منتخبان و رهبران جدید در ایالات متحده آمریکاست که پیام ملت خود را به خوبی درک کنند و این اراده به تغییر را در سیاست خارجی خود و رابطه با دیگر کشورها و ملت‌ها عملی سازند.

ـ وزارت خزانه‌داری آمریکا اتباع ایران و تایوان و چندین شرکت مستقر در ایران، سنگاپور، چین و هنگ‌کنگ را در فهرست تحریم قرار داد.

ـ دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت انس جهانی ارزان شود و بازار ارز هم کنترل شود ممکن است کاهش قیمت طلا ادامه‌دار باشد.

با توجه به اظهارات امیدوارانه رئیس جمهور و سخنگوی دولت و از سوی دیگر پیش‌بینی روند نزولی طلا، ممکن است بازار ارز فردا روز پرنوسانی نداشته باشد و در یک دامنه محدود نوسانات منفی را پشت سر بگذارد.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار مشاهده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.