سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌‌فرهنگی قم منصوب شد

به گزارش «تاریخ‌ما» به نقل از میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قم امروز سه شنبه  12 تیر 1397 در حکمی علیرضا مختاری  را به‌ عنوان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع این اداره کل منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«با عنایت به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل منصوب می‌شوید.

برنامه ریزی در حوزه گردشگری، استفاده حداکثری از ظرفیت های بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران و اندیشمندان صنعت گردشگری، برپایی نمایشگاه های ملی و منطقه ای، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال زایی، هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی استان، تعامل با حوزه های ستادی، ارتقاء کیفی تاسیسات گردشگری برابر با آیین نامه ها و ضوابط ابلاغی سازمان مرکزی، از شاخصه های مهمی است که انتظار می رود در راستای توسعه گردشگری شهر مقدس قم، اهتمام شایسته به عمل آید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در راه خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی از درگاه ایزد منان خواستارم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.