تکرار گرانی دلار / طلا از ارز و خودرو جا ماند / بورس هم رکورد زد

امروز هم قیمت دلار افزایش یافت اما قیمت طلا دیگر مثل روز گذشته صعودی باقی نماند. در همین حال شاخص بورس هم بار دیگر روندی صعودی را ثبت کرد.

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با 0.8 درصد افزایش، 12 هزار و 900 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با شش هزار و 500 تومان کاهش به 452 هزار تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با 72 هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 424 هزار تومان رسید.

اما بورس امروز چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بورس ۳۴۵۱ پله افزایش یافت و در کانال ۳۵۰ هزار متوقف شد. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۶۶۳ واحد رشد کرد و کانال ۱۱۰ هزار را پشت سر گذاشت.

شاخص بورس امروز هم مثبت شد.

امروز در بازار خودرو هم روند قیمت‌ها ثبات نداشت.

بازار خودرو طی یک روز مجددا دچار نوسان شده و ۱۵ خودرو از ۴۵ خودرو مورد بررسی در گزارش‌های روزانه امروز نوسان داشتند.این در حالیست که روز گذشته تنها دو خودرو نوسان قیمت داشتند.امروز بیشترین افزایش قیمت را دنا تیپ ۲ داشته و با دو میلیون تومان نوسان به مرز ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

شروع گرانی دلار همزمان با انتشار یادداشت اینستاگرامی همتی، احتمال تولید خودروهای هیبریدی، آخرین خبر از ثبت نام در مسکن ملی، اعلام زمان ثبت‌نام مسکن ملی تهران، اعلام زمان پرداخت سود سهام عدالت و بررسی پرداخت خسارت بیمه‌ها از مهمترین اخبار امروز بودند.

همچنین امروز رئیس جمهور با بیان اینکه از نظر من این تحریم نمی‌تواند ادامه پیدا کند و یک حرکت غیرقانونی است، گفت: تحریم مشکلات ایجاد می‌کند اما اگر مقاومت کنیم می‌توان آن را به فرصت تبدیل کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.