دلار از دیگر بازارها جا ماند / طلا و خودرو همچنان در حال گرانی / حراج دامداری توسط بانک‌ها!

امروز قیمت دلار و قیمت طلا در بازارها روندی معکوس داشتند و در حالی که نرخ دلار کاهش یافت اما نرخ طلا یک روند صعودی را پشت گذاشت. در همین حال بورس نیز یک روند مثبت داشت.

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، قیمت دلار در بازار امروز دهم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با 1.1 درصد کاهش، 12 هزار و 406 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۰ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با هشت هزار و 100 تومان افزایش به 443 هزار و 500 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۰ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با 78 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 423 هزار تومان رسید.

اما در این شرایط بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

بازار سهام در دومین روز هفته همچنان بر مدار صعود است؛ دماسنج اصلی بازار در روز یکشنبه، با رشدی بیش از چهار هزار واحد، در کانال ۳۱۸ هزار قرار گرفت.

بازار سهام امروز روندی صعودی را پشت سر گذاشت.

در بازار خودرو نیز چهار مدل دنا شامل دنا تیپ یک، دنا تیپ۲، دنا پلاس تیپ یک و دنا پلاس تیپ ۲ هرکدام نسبت به قیمت‌های روزانه قبلی خود یک میلیون تومان گران شدند.

همچنین رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: بعد از افزایش قیمت بنزین، قیمت خودروهای دوگانه‌سوز در بازار بین هشت تا ۱۰ میلیون تومان گران شده است. متاسفانه خودروسازان پراید، سمند و وانت دوگانه‌سوز را به بازار عرضه نمی‌کنند.

در همین حال از مهمترین اخبار امروز این بود که اعلام شد گوجه فرنگی رکورد گرانی را شکست، شکاف نرخ تورم در بین استان‌ها افزایش یافت و شورای سران سه قوه، موقت است.

انتشار لیست اموال مازاد بانک‌ها، پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته، انتشار اولین داده‌های بودجه ۹۹، رد شدن تک نرخی کردن قیمت بنزین و خسارت ۲۶۰ میلیون دلاری آلودگی به کشور هم از دیگر اخبار مهم امروز بودند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.