ارزانی دلار در روز گرانی طلا / سیگنال‌های ارزی همتی چه نتایجی داشت؟ / سایت اعتراض یارانه‌ای فعال شد

در روز گرانی قیمت طلا و صعودی بودن شاخص بورس، قیمت دلار نزولی شد. در همین حال امروز فعال شدن سایت اعتراض یارانه‌ای از اخبار مهم بود.

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، قیمت دلار در بازار امروز  تا ساعت ۱۶ با 0.8 درصد کاهش 12 هزار و 250 تومان اعلام شده است.

اما برخلاف ارزانی دلار، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ششم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با پنج هزار و 800 تومان افزایش به 431 هزار و 500 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ششم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با 102 هزر تومان افزایش به چهار میلیون و 353 هزار تومان رسید.

اما امروز بورس چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشدی بیش از نیم درصدی، ۱۵۸۶ واحد رشد کرد و در کانال ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی بیش از ۵۰۰ واحدی را تجربه کرد.

شاخص بازار سهام امروز روندی صعودی داشت.

کاهش ۱۰ درصدی چک‌های برگشتی و اعلام طرح دولت برای خانه‌دار کردن خبرنگاران و کارگران هم از اخبار مهم امروز بودند. همچنین امروز سخنگوی طرح معیشت با بیان اینکه کمتر از ۴ میلیون سرپرست خانوار درخواست طرح معیشتی ثبت کردند، گفت: سامانه ثبت اعتراض فعال شد و واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده است.

همچنین امروز سرویس اخبار تاریخ ما در گزارشی نوشت: بررسی یادداشت‌های همتی در صفحه اینستاگرامش طی سه ماه اخیر در حوزه بازار ارز و دلار نشان می‌دهد، معمولا روز بعد از انتشار این یادداشت‌ها قیمت دلار افزایش داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.