دلار و طلا گران شد / ارزانی خودرو و مسکن در روزهای گرانی! / اولین سیگنال‌ ارزی برای سال 99

در امروز قیمت دلار، طلا و شاخص بورس یک روند صعودی از خود برجای گذاشتند. در همین حال قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که روند نرخ‌ها در این بازار نزولی شده است. آخرین کارنامه بازار مسکن هم حاکی از ارزانی قیمت در این بازار است.

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با 0.8 درصد افزایش، 11 هزار و 889 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه سوم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با شش هزار و 700 تومان افزایش، 427 هزار و 600 تومان است.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز یکشنبه سوم آذر ماه تا ساعت ۱۶ با 100 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 270 هزار تومان رسید.

اما در امروز بورس چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بورس در دومین روز هفته، پس از یک رفت و برگشت به سمت محدوده منفی، با ۱۵۱ واحد رشد، در کانال ۳۰۵ هزار واحدی مستقر شد. شاخص کل هم وزن نیز با رشدی ۶۸۶ مرتبه‌ای، در کانال ۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.

بورس امروز یک روند صعودی داشت.

در همین روز گرانی قیمت‌ها در بازار، سرویس اخبار تاریخ ما گزارش داد: در اولین قیمت از انواع خودرو در بازار قیمت پراید ۱۱۱ بیش از ۱٫۶ میلیون و قیمت سمند دوگانه‌سوز بیش از چهار میلیون تومان نسبت به آخر هفته پیش ارزان شدند.

در همین حال امروز درباره کارنامه بازار مسکن در آبان نشان داد که متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران در آبان ماه نسبت به مهر ماه امسال با کاهش ۱٫۷ درصدی به ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

امروز خبر مهم ارزی هم مربوط به اظهارات محمدباقر نوبخت بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آقای رئیس جمهور دستور داد که سال آینده هم همه اقلام اساسی کشور با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد شود، گفت: ما اگر بنزین را ۵۰ سنت بفروشیم درآمد حاصله را به حساب مردم واریز می‌کنیم، ولی دیگر وارد کننده نخواهیم بود.

همچنین امروز عضو هیات نمایندگان اتاق تهران درباره قیمت دلار تا پایان سال به سرویس اخبار تاریخ ما گفت: قیمت دلار تا پایان سال جهش نخواهد داشت. همچنین قیمت دلار تا اسفند ماه در کانال ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان است و هرگز قیمت دلار به مرز به ۲۰ هزار تومان نخواهد رسید.

اعلام زمان ثبت‌نام‌های جدید مسکن ملی، اعلام زمان ثبت اعتراض به یارانه، رشد ۰٫۱۲ درصدی نفت در هفته‌ای که گذشت و مزایده بزرگ ۲٫۱ هزار میلیارد تومانی اموال بانک شهر از دیگر اخبار مهم امروز بودند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.