رییس کمیته مسابقات هندبال: تست بازیکنان پاس‌ناجا منفی شده است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، امروز یکی از دیدارهای لیگ برتر هندبال یعنی دیدار مس کرمان و پرسپولیس بهبهان به دستور فدراسیون پزشکی ورزشی لغو شد. تیم مس کرمان ۱۵ بهمن بعد از دیدار با تیم پاس ناجا تست کرونا (PCR) داده بود و تست چهار بازیکنش مثبت شده بود. با توجه به دستورالعمل بهداشتی فدراسیون پزشکی ورزشی این تیم باید تا ۱۸ بهمن در قرنطینه کامل باشد تا بعد از این تاریخ مجددا تست کرونا گرفته شود. بازیکنانی که تست‌شان منفی شود می‌توانند در روز ۱۷ بهمن به مصاف حریف خود بروند.

تیم مس کرمان روز ۱۵ بهمن مقابل پاس ناجا به میدان رفته بود که مراد کرمی رییس کمیته مسابقات هندبال اعلام کرد که تست کرونا بازیکنان تیم پاس ناجا منفی شده است.

فدراسیون هندبال در دو مرحله رفت و دو مرحله برگشت دور نخست مسابقات لیگ برتر هندبال مردان در بدو ورود از تمامی بازیکنان و عوامل اجرایی تست می‌گرفت اما در این مرحله تیم‌ها در شهر خود تست دادند و به تهران اعزام شدند.

مراد کرمی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، در این خصوص گفت: تست بازیکنان و عوامل اجرایی تیم مس کرمان در بدو ورود منفی بود. آنها در شهر خود تست داده بودند. آنها ۱۵ بهمن بعد از بازی مقابل پاس مجددا تست دادند که تست چند نفر از آنها مثبت شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاس ناجا هم تست داده است گفت: بله تیم پاس ناجا هم تست داده که تست آنها منفی شده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.