آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک محسن چاوشی و کشتی گیران

مجتبی ابراهیمی مدیر موسسه خیریه محمد جواد ابراهیمی ازادکار شاخص تیم ملی ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک تعدادی از اهالی کشتی و هنرمندانی همچون محسن چاوشی، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده شد و این افراد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

وی افزود: این ۱۵ زندانی در مجموع مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بابت مهریه، بدهی و… بدهکار بودند که با پیگیری مسئولان انجمن حمایت از زندانیان قائمشهر و گذشت افراد طلبکار، این مبلغ به یک چهارم کاهش پیدا کرد تا زمینه آزادی این ۱۵ زندانی مهیا شود.

مجتبی ابراهیمی با قدردانی از حمایت های اهالی ورزش و هنر در یاری رساندن به موسسه خیریه محمد جواد ابراهیمی، گفت: برنامه های مختلفی را برای کمک به نیازمندان و آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد دنبال می کنیم و امیدوارم در این مسیر بتوانیم به افراد نیازمند کمک کنیم.

وی در پایان گفت: این موسسه ماه گذشته با حضور مسئولان استان مازندران و تعدادی از اهالی جامعه کشتی رسما کار خود را با هدف کمک به افراد نیازمند و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد آغاز کرد و خوشبختانه در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی با کمک خیرین صورت گرفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.