مس کرمان به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی/ سرمربی هندبال فرازبام: می‌توانستیم بهتر باشیم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در اولین بازی از روز ششم دور برگشت لیگ برترهندبال مردان، تیم مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد فرازبام خائیز دهدشت را با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ شکست دهد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان از نوزدهم آذر به میزبانی سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز آغاز شد و امروز با برگزاری رقابت های گروه دوم به پایان می رسد.

در ادامه رقابت‌های این روز تیم‌ پرواز هوانیروز مقابل فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس مقابل کیمیا کاشت کردستان قرار خواهد گرفت. در دیدار معوقه دور رفت، تیم های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

مجید پارسایی سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت گفت: متاسفانه مواردی که آنالیز کردیم و به بازیکنانم گفتیم اجرا نشد. بازیکنانم در حس وحال بازی با ذغال سنگ بودند. این سومین بازی مان از دور برگشت بود که به هرحال بازی کردیم. البته می توانستیم بهتر از این باشیم. چیزی  که آنالیز کرده بودیم و به بچه ها گفته بودیم اجرا نشد. زیرا که بچه ها در حس و حال بازی با ذغال سنگ بودند و با آن آمادگی که انتظار داشتیم کار نکردند. به تیم مس تبریک می‌گویم. واقعا خوب کار کردند و از فرصت هایی که به وجود آمد به خوبی استفاده کردند.

حسین دهقان سرپرست تیم هندبال مس کرمان بعد از برتری مقابل فرازبام گفت: از فرصت‌ها استفاده و به بهترین نحو ممکن تمام موقعیت ها را به گل تبدیل کردیم. بازی امروز بازی بسیار سنگین و نفس گیری بود ولی تیم ما از فرصت ها استفاده  و به بهترین نحو ممکن تمام موقعیت ها را به گل تبدیل کرد. هر دو تیم به خوبی تلاش کردند و در این بازی یک مسابقه هندبال تکنیک و خوبی را به نمایش گذاشتند ولی تیم دهدشت به خوبی ما نتوانست از فرصت‌های بدست آمده استفاده کند. امیدوارم تیم مس همچنان که تا امروز پرقدرت ظاهر شده تا انتهای لیگ برتر به همین صورت اقتدارش را حفظ کند و به امید خدا قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.