مربی هندبال شاملی: کارت قرمز ضربه سختی به ما زد/ صادقی: چهره موفق میدان دروازه‌بان حریف بود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در جریان رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت این رقابت پایاپای تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی توانست با حساب  ۳۱  بر ۳۰ تیم ذوب آهن را شکست دهد و جایگاه خود را تثبیت کند. تیم ذوب آهن با این برد می‌توانست صدرنشین گروه شود. دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از ۱۹ تا ۲۴ آذر به میزبانی سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.

مهدی آزادمنجیری، مربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون بعد از برد مقابل ذوب آهن گفت: بازی جذاب و خوبی بود و همه از این بازی لذت بردند. بازی بسیار نزدیک دنبال شد. در شروع بازی و در خیلی از دقایق ما پیش بودیم اما متاسفانه شاید به دلیل خستگی یا موارد دیگر در نیمه های راه داشتیم بازی را از دست می‌دادیم. خوشبختانه در لحظات پایانی بازیکنان جبران کردند و بازی را در دست گرفتند. متاسفانه یکی از بازیکنان بسیار خوبمان در ۱۳ دقیقه پایانی کارت قرمز گرفت و ما او را در زمین نداشتیم. این موضوع به تیم ضربه سختی زد. خداراشکر که توانستیم به هر حال امتیاز بازی را به دست آوریم. ذوب آهن هم تیم بسیار منسجم و خوبی است که بازیکنان خوبی را در اختیار دارند و امروز هم  خیلی خوب ظاهر شدند، به آنها تبریک می‌گویم.

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان بعد از شکست مقابل شاملی کازرون گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب ظاهر شدند. شاهد یک بازی از دو سبک مختلف بودیم. شهید شاملی باتجربه و بازیکنان ما اکثرا جوان هستند که اکثر آن‌ها در تیم ملی جوانان هستند. زمانی که مربی با یک تیم جوان کار می کند، باید انتظار داشته باشد که درصد لو دادن توپ ها بالا برود. چرا که بازیکنان تجربه کافی را ندارند. متاسفانه موقعیت های خوبی که به دست آوردیم را به گل تبدیل نکردیم. سرعت بالای بازی موجب از دست دادن توپ می شود و متاسفانه تیم ما به علت جوانی وقتی با سرعت کار می کرد، بازیکنان توپ را لو می دادند. رحیمی دروازه بان تیم مقابل چهره موفق میدان بود و اگر آن ده تا توپی را که مهار کرد، به جای ایشان یک دروازه بان جوان قرار داشت، قطعا نتیجه بر روی تابلو چیز دیگری بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.