تا حقم را از کشتی نگیرم خداحافظی نمی‌کنم/امیدوارم به خانه عشق بازگردم

میلاد خسروی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما اظهار کرد: برگزاری لیگ امسال در سایه شیوع ویروس کرونا با تمامی فراز و نشیب‌های آن در نوع خود بسیار منحصر به فرد بود.

وی ادامه داد: با وجود سالن خالی از تماشاگر و کشتی‌ گرفتن با چاشنی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی کشتی‌ها پیروز از تشک خارج شدم و توانستم در قهرمانی تیمم سهم کوچکی داشته باشم.

خسروی با اشاره به دعوت نشدن به اردوی تیم ملی پس از رقابت‌های لیگ، تاکید کرد: با وجود این‌که از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌ام، اما ناامید نیستم و در خودم احساس تحول می‌کنم و برای جبران فرصت‌های گذشته بسیار باانگیزه‌تر از قبل هستم و تا حق خودم را از کشتی نگیرم قصد خداحافظی ندارم.

قهرمان کشتی جوانان آسیا با اشاره به خاطره پیروزی برابر فرانک استابلر آلمانی و رسول چونایف عنوان‌دار المپیک و جهان از آذربایجان افزود: روزی که برابر این دو قهرمان کشتی فرنگی به برتری رسیدم هرگز تصور نمی‌کردم که بازنده‌ام به مدال جهان و المپیک برسد اما حضور در یک میدان جهانی برایم به آرزو تبدیل شود.

وی بیان کرد: کشتی و کشتی‌گیر نیازمند حمایت است، چرا که طی کردن مسیر پر پیچ و خم قهرمانی کار ساده‌ای نیست و یک حمایت و یا فرصت دوباره می‌تواند تبدیل به جرقه‌ای از امید شود.

خسروی گفت: حمایت هیئت کشتی استان‌ از بنده و سایر کشتی‌گیران لرستانی بسیار قابل تقدیر و احترام است. امیدوارم بتوانم با عملکردم کادر فنی تیم ملی را متقاعد کنم و بار دیگر به خانه کشتی یا به قول محمد بنا خانه عشق بازگردم.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.