بازدید سخنگوی دولت از کارگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، علی ربیعی به همراه حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی و حسین فتح‌آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از کارگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کردند. در جریان این بازدید، سخنگوی دولت با زنان شاغل در این کارگاه گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان چالش‌ها و مشکلات زنان سرپرست خانوار و موانع تولید قرار گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی استان تهران در ارتباط با این بازدید گفت: طرحی که امروز مورد بازدید قرار گرفت خانم سرپرست خانواده‌ای است که به دلیل جدایی تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفت و سال ۹۵ یک وام ۵ میلیون تومانی از کمیته امداد دریافت کرد و یک کار خیاطی با توجه به مهارت خود شروع کرد و در این مدت با سعی و تلاشی که داشته کار خود را توسعه داده و نیروهای بیشتری استخدام کرده است.

وی افزود: در سال ۹۸ وام تکمیلی نیز به این کارآفرین داده شد و تلاش کردیم تا دانش فنی مورد نیاز نیز به این خانم انتقال یابد و خوشبختانه الان ایشان در وضعیتی است که ۱۷ نفر مستقیم و ۱۲ نفر غیر مستقیم برایشان کار می‌کنند. این کارآفرین شلوارهای مردانه و زنانه تولید می‌کند و به دنبال ثبت برند خود است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.