در بازدید از جنگل فندقلو مطرح شد تأکید مونسان بر شناسایی و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری در اردبیل

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی – تاریخ‌ما، صنایع‌دستی و گردشگری که به استان اردبیل سفر کرده است، با حضور در جنگل فندقلو از بخش‌های مختلف این جنگل و نیز تأسیسات گردشگری احداث‌شده بازدید کرد.

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی – تاریخ‌ما، صنایع‌دستی و گردشگری، در سفر به استان اردبیل به همراه اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، تعدادی از نمایندگان شهرهای مختلف این استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، با حضور در جنگل فندقلو، از بخش های مختلف این منطقه تفریحی و گردشگری بازدید کرد.

مونسان در بازدید از این جنگل با اشاره به آب‌و‌هوای مطلوب و پوشش جنگلی مناسب و جوی‌ها و چشمه‌های آب در این منطقه خواستار توجه هرچه بیشتر به صنعت گردشگری در اردبیل و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری در این استان شد.

مونسان در این بازدید، به طبیعت بکر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: «سازمان میراث‌فرهنگی – تاریخ‌ما، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی این را دارد تا گردشگری طبیعی در استان اردبیل توسعه و رونق یابد.»

او خطاب به نمایندگان مجلس که در این بازدید حضور داشتند، خواستار تقویت همکاری های دولت و مجلس برای رونق گردشگری شد.

جنگل فندقلو در استان اردبیل و در 10 کیلومتری شهرستان نمین واقع شده و به خاطر جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد جنگلی، مرتعی با جذابیت‌های طبیعی و متنوع، قابلیتی بسیار ممتاز برای توسعه در صنعت اکوتوریسم دارد.

این جنگل 400 هکتار وسعت دارد و در بخشی از این جنگل، امکانات رفاهی، خدماتی و گردشگری و پذیرایی احداث شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از بخش های مختلف این تفرجگاه طبیعی و زیبا، با تعدادی از گردشگران و مسافرانی که از شهرهای مختلف به اردبیل سفر کرده اند، دیدار و با آن‌‌‌ها درباره نحوه عرضه خدمات به گردشگران و امکانات و زیرساخت های گردشگری در استان اردبیل گفت و گو کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.