رکوردهای متعدد ایران خودرو در زمینه تولید / تولید انبوه «تارا» آغاز شد

مدیرعامل ایران خودرو گفت: در ۳۰ آذرماه سال ۹۹ توانستیم با عبور از تولید ۳۷۱ هزار دستگاه خودرو رکورد تولید در سال ۹۸ را بشکنیم و و امروز هم از رکورد تولید در سال ۹۷ هم عبور می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، فرشاد مقیمی با بیاین این مطلب در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری با اشاره به رکوردزنی در تولید محصولات خودرو اظهار کرد: در طول دو ماه گذشته به اندازه تمام تولید سال ۹۸ ماشین سنگین تولید کردیم و توانستیم ۷۵۰ دستگاه از این ماشین‌آلات را به تولید برسانیم.

وی افزود: در سال ۹۷ رکورد تولیدی ایران خودرو ۴۲۳ هزار دستگاه بود که صبح امروز آمار تولیدات ۴۲۲ هزار و ۵۶۰ دستگاه خودرو بود و احتمالا امروز رکورد تولید ۹۷ را پشت سر می‌گذاریم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه گذر از رکوردهای سال های گذشته در حالی است که ما با شرایط تحریم و محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا مواجه بودیم گفت: پس از ۹ سال تولید اتوبوس را هم آغاز کردیم.

وی با اشاره به تولید ایران خودرو در بحث ناوگان باری و کامیونت گفت: در طول دو ماه گذشته به اندازه تمام تولید سال ۹۸ ماشین سنگین تولید کردیم و توانستیم ۷۵۰ دستگاه از این ماشین‌آلات را به تولید برسانیم.

وی با بیان اینکه به زودی از خودروی کشنده هم رونمایی خواهیم کرد، افزود: خودروی سواری (تارا) جدید را هم اخیرا رونمایی کردیم و تولید انبوه آن به زودی آغاز می‌شود.

مقیمی گفت: ارتقای موتور ای اف سون هم را در دستور کار داریم و تولید موتور سه استوانه‌ای را هم آغاز کردیم و در روز پاک توسط وزیر صمت از این موتور رونمایی شد.

۲۲۳۲۲۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.