پروژه های آبرسانی در سواحل مکران شتاب گرفت

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما معین الدین سعیدی افزود: با توجه به جدیت موضوع آب در سواحل مکران و دیگر نقاط جنوب استان، پیگیری هایی انجام شد و با مطالبه گری صحیح و اصولی مردم در روزهای پایانی ۹۹ اتفاق های خوبی در این بخش صورت گرفت.
 
نماینده مردم چابهار ادامه داد: در حوزه تلنگ که بیشترین تنش آبی را تجربه می کرد ۴۰ روستا آبدار و مجتمع دلگان تا روستای لکو کج نیز وارد مدار شد، پروژه بریس با سرعت در دست اجراست، خط قدیم مجتمع ۲۶۰ روستایی تلنگ و پیرسهراب تا ۳۱ تیر ماه امسال به خط جدید وصل و آب پایدار می شود.
 
سعیدی اضافه کرد: تنها حوزه ای که نتوانستیم اقدام آنچنانی انجام دهیم، دهستان کمبل سلیمان است که هنوز تدبیری برای مردم آن نشده و تلاش ما این است که با اعتباراتی که در بودجه ۱۴۰۰ پایدار شده، مشکل ساکنان این منطقه، هلنچکان قصرقند و دیگر مناطقی که دچار مشکل آبی هستند، مرتفع شود.
 
وی اضافه کرد: به منظور پیگیری موضوع طی روزهای اخیر با حضور مسئولانی از شرکت آبفا بازدید کاملی از همه پروژه های آبی حوزه انتخابیه صورت گرفت که خوشبختانه برخی طرح ها در روزهای پایانی ۹۹ به بهره برداری رسیده و دیگر پروژه ها نیز شتاب گرفته است.
 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.