۲۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان فعال است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کرد افزود: خستگی و خواب آلودگی از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای بویژه در جاده‌های کویری است که این مجتمع‌ها می‌توانند نقش مهمی در کاهش این مشکلات داشته باشند.

وی فراهم شدن زمینه اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان را از دیگر مزایای ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی عنوان کرد و گفت: این مجتمع‌ها با دارا بودن امکاناتی نظیر جایگاه سوخت، رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه و سرویس بهداشتی به کاربران جاده‌ای خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به وسعت و فاصله زیاد بین مراکز جمعیتی استان علاوه‌بر ۲۹ مجتمع خدمات بین راهی موجود، در سالجاری هشت مجتمع دیگر در محورهای زاهدان – خاش، زابل – زهک، زابل – زاهدان، گوهر کوه و میرجاوه به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر مجتمع خدمات رفاهی بین راهی افزود: در شرایط کرونایی کارشناسان حوزه فنی و نظارت این اداره‌کل با حضور در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا وضعیت این مراکز را بررسی می کنند.

کُرد با تاکید بر اهمیت برخورداری از دیدگاه‌های مسافران و ارزیابی نظرات برای ارتقای سطح خدمات به هموطنان گفت: مسافران گرامی می توانند هنگام مراجعه و استفاده از تاسیسات جاده ای با ارائه نظرات و پیشنهادات به مسوولان و دست اندرکاران مجتمع های خدماتی رفاهی، آنان را برای ارائه خدمات بهینه تر یاری و مساعدت کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.