واگذاری نظارت بر اجرای دستورالعمل حفظ کرامت به امور فرهنگی قوه قضاییه

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه از واگذاری مسئولیت پایش و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش های انسانی در قوه قضاییه به امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امور فرهنگی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله رئیسی در خصوص ضرورت توجه به موضوع کرامت و ارزش های انسانی به ویژه در ارتباط با مراجعان دادگستری و با پیگیری های صورت گرفته توسط معاون محترم منابع انسانی و امور فرهنگی، پیشنهاد اصلاح مواد ۲۴ و ۳۲ دستورالعمل به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسید و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی به عنوان مسئول ارزیابی شاخص های مندرج در دستورالعمل مزبور و رصد و پایش وضعیت اجرای دستورالعمل در سطح واحدهای ستادی و صف دادگستری تعیین شد.

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه اظهار داشت: برنامه جامعی درخصوص پایش و ارزیابی فرهنگی در اجرای دستورالعمل مزبور تدوین شده است که از هفته جاری به صورت آزمایشی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال اجراست. در این برنامه ضمن تشکیل پرونده برای تمامی قضات و کارکنان شاغل، نسبت به ارزیابی شاخص های مندرج در دستورالعمل و پیش بینی اقدامات حمایتی و هدایتی، جهت رفع آسیب های احتمالی اقدام خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.