شرایط پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان/۳۰ آذر اخرین مهلت ارسال آثار

حجت الاسلام «مظفر سالاری»  در ادامه با بیان این که پانزدهمین دوره این مسابقات با بهره‌مندی از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده است، تصریح کرد: این مسابقات در سه رده سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

وی از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات را اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان ذکر کرد.

سالاری افزود: این دوره رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

وی  مهلت شرکت در این جشنواره قرآنی و بارگذاری آثار در سایت بچه‌های مسجد را تا ۳۰ آذر ماه اعلام کرد و گفت: نفرات برتر مرحله استانی ۹ دی ماه معرفی و مرحله کشوری نیز اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد یادآور شد: افرادی که رتبه اول تا سوم مسابقات مدهامتان دوره گذشته (سیزدهم و چهاردهم ) را کسب کرده اند یا در مسابقات سازمان اوقاف در دو دوره گذشته رتبه اول تا پنجم ملی و بین المللی کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و با وجود بیماری کرونا برخی از رشته ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود که امیدواریم امسال شاهد استقبال خوب اعضای کانونهای مساجد در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان باشیم.

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه بچه های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/  مراجعه کنند یا با شماره ۰۳۵۳۸۳۴۱۹۱۱ تماس بگیرند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.