رستمی به دلیل طولانی‌بودن اردو، نیامد / در اهواز شاهد رقابت‌ نزدیکی بودیم

علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، درباره رقابت سه روزه وزنه‌برداران کشور در هفته اول لیگ برتر کشور در اهواز، اظهار کرد: در این سه روز شاهد رقابت خوبی بین وزنه‌برداران از جمله سیدایوب موسوی و کیانوش رستمی در دسته ۹۴ کیلوگرم بودیم و در سایر اوزان نیز رقابت نزدیک بود.

وی بیان کرد: ۲ روز پیش نیز مرحله آخر اردوی تیم‌ملی برگزار شد که وزنه‌برداران در این اردوی ۴۰ روزه در قرنطینه بودند. اردوی دوم هم از اواسط دی‌ماه شروع خواهد شد و ۴۰ روز ادامه خواهد داشت. مرحله پایانی نیز اواسط اسفندماه آغاز خواهد شد و تا مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک ادامه خواهد داشت.

مربی تیم‌ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات هفته اول لیگ برتر نفر خاصی هم برای دعوت به اردو مدنظر بود؟ گفت: در جریان رقابت‌ سه روزه وزنه‌برداران در اهواز چند نفر از جمله جوادی، محمدی و بیگلری، خوب و قابل قبول وزنه زدند.

وی درباره ۲ بار وزنه زدن کیانوش رستمی در اردوی تیم‌ملی و لیگ، عنوان کرد: به هر حال وزنه‌بردارانی که در اردوی تیم‌ملی هستند، اگر مربیان نخواهند رکوردهای آن‌ها را لحاظ کنند، می‌توانند در مسابقات هم وزنه بزنند. آمادگی کیانوش هم در مسابقات لیگ خیلی خوب بود و نسبت به وزنه‌هایی که در تمرین زده بود نیز بسیار بهتر بود و این وزنه‌ها را در تمرین نزده بود. شرایط او نسبت به قبل بهتر است اما همچنان فاصله دارد و برای مسابقات پیش‌رو باید بیش از این وزنه بزند.

جباری در پاسخ به این سوال که باتوجه به صحبت کیانوش رستمی در خصوص حضور نیافتن در اردوی تیم‌ملی به دلیل نگرانی بابت ویروس کرونا؛ مگر در اردو پروتکل‌ها رعایت نمی‌شده است؟ عنوان کرد: در اردوی تیم‌ملی تمام پروتکل‌ها رعایت شده بود و وزنه‌برداران اصلا حق خروج از اردو و قرنطینه و حتی حق رفتن به محل فدراسیون که کنار کمپ تمرینی بود را نداشتند. من فکر می‌کنم چون اردو ۴۰ روزه و طولانی بود، رستمی شرایط حضور در اردو را نداشته است. ان‌شاءالله در اردوهای بعدی حضور پیدا کند. به هر حال او اگر می‌خواهد رکوردهای ایده‌آل بزند باید در اردوهای تیم‌ملی شرکت کند تا به حد نصاب دست پیدا کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.