ملی پوش فوتبال پنج نفره: کمیته پارالمپیک جبران خسارت کند

زاد علی اصغر در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته زحمات بسیار زیادی از سوی بازیکنان و کادر فنی برای کسب سهمیه و حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو کشیده شده بود که متاسفانه با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک این تیم از اعزام جا ماند.

وی افزود: این تیم در حالی توانست در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ تایلند به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند که سهمیه مستقیم حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرد.

زاد علی اصغر اضافه کرد: متاسفانه با وجود کسب سهمیه، اما با صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک این تیم از اعزام به توکیو بازماند و تیم تایلند که چهارم آسیا بود، جایگزین تیم ایران در بازیهای پارالمپیک شد.

وی با بیان این که با این تصمیم گیری آسیب های روانی زیادی به بازیکنان فوتبال پنج نفره وارد شد، افزود: بیشتر بازیکنان فوتبال پنج نفره از شغل و درآمد مناسبی برخوردار نیستند و تمام امید آنها حضور در پارالمپیک و کسب افتخار برای کشورشان بود تا از این طریق بخشی از مشکلات آنها نیز مرتفع شود که متاسفانه با این تصمیم گیری زحمات ۴ ساله تیم فوتبال پنج نفره نادیده گرفته و سبب نابودی تیم شد.

این ملی پوش تیم فوتبال پنج نفره در پایان گفت: کمیته ملی پارالمپیک اکنون باید پاسخگوی این موضوع بوده و برای جبران این‌ مساله و حمایت از بازیکنان تمهیدات خاصی در نظر بگیرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.