خوزستانی‌ها از وزنه‌برداری فولاد مثل فوتبال انتظار قهرمانی دارند

حمید رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما درباره دومی تیم فولاد در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری کشور، اظهار کرد: به دلیل نیمه تعطیل بودن باشگاه ها و سالن های تمرینی، رقابت و رکورد ورزشکاران کمی برای تیم ها ناشناخته بود اما خدا را شکر می کنیم که لیگ برگزار شد و از عملکرد تیمم راضی هستم. در مجموع مسابقات توام با هیجان، استرس و نزدیک بود، ضمن این که وضعیت رکوردی در تمام اوزان مطلوب بود و انتخاب وزنه به گونه ای شطرنج گونه بود. 

وی درباره عملکرد وزنه برداران خوزستانی تیم فولاد نیز گفت: وزنه برداران تیم فولاد در دسته های ۶۲، ۹۶ و فوق سنگین، وزنه های با ارزشی را بالای سر بردند و خوزستانی ها با غیرت وزنه زدند. در مجموع تیم فولاد در هفته اول عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان گفت: در مجموع رقابت نزدیک بود اما امیدوارم در دور برگشت اختلاف سه امتیازی با تیم سیرجان را جبران کنیم. البته این اختلاف امتیاز اصلا جای نگرانی ندارد و به موفقیت در دور برگشت امیدواریم. ضمن این که از مسئولان باشگاه فولاد بابت حمایت از وزنه برداری و تشکیل تیم وزنه برداری فولاد تشکر می کنم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که فولاد در فوتبال کشور سرشناس است و خوزستانی ها نیز علاقه زیادی به این تیم دارند، انتظار دارند که تیم وزنه برداری فولاد هم قهرمان لیگ برتر شود که انتظار به جایی است و ما نیز تمام تلاش مان را می کنیم که برای قهرمانی در لیگ برتر قدم برداریم. البته تیم های ملی حفاری، گوهر زمین و مناطق نفت خیز جنوب هم برای قهرمانی تلاش می کنند.

رشیدی در پایان نیز با بیان این که انتظارم از قهرمانان ملی پوش مان بیشتر بود، گفت: البته برخی از آن ها مصدوم بودند و با احتیاط وزنه زدند و می دانم در دور برگشت با تمرین بیشتر وزنه های بهتری می زنند و می توانیم اختلاف سه امتیازی را جبران کنیم. نیاز به همدلی داریم تا قهرمانی لیگ برتر برای ملی حفاری یا فولاد در استان خوزستان بماند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.