تاکید دوباره باخ به برگزاری المپیک توکیو: شانه به شانه ژاپن ایستاده ایم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، صد و سی و هفتمین نشست کمیته بین المللی المپیک به صورت وبینار  آغاز شده است.  قرار بود این نشست در یونان برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفر لغو شد.

باخ در لوزان سوئیس این نشست را افتتاح کرد و در آغاز نشست گفت: اینکه نمی توانیم در یونان که خانه معنوی ما است، جمع شویم بسیار ناراحت کننده است. ما واقعا در دنیای جدیدی هستیم. 

باخ در ادامه در مورد المپیک توکیو گفت: سازمان ملل  و G-۲۰ از المپیک توکیو و المپیک زمستانی ۲۰۲۲ حمایت کردند. مهمترین المپیک ما اکنون برگزاری بازی های المپیک و پار المپیک توکیو در شرایط ایمن است.IOC شانه به شانه توکیو ۲۰۲۰ ایستاده است و ژاپن آماده ترین میزبان برای برگزاری المپیک است. هیچ تردیدی وجود ندارد که المپیک توکیو در تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد ۱۴۰۰) افتتاح می شود.

او ادامه داد: سوال نباید این باشد که آیا بازی ها برگزار می شود. بلکه باید این باشد که بازی ها چگونه برگزار می شود؟  ما در حال تهیه کتاب هایی بر پایه توصیه های فنی سازمان بهداشت جهانی هستیم. البته قابل درک است که اوایل کار، حفظ ایمنی توکیو ۲۰۲۰ بسیار سنگین است اما سازمانهای زیادی از المپیک و پار المپیک توکیو حمایت می کنند.

باخ با اشاره به برگزاری رودیدادهای ورزشی مختلف در شرایط شیوع ویروس کرونا بیان کرد: تعدادی رویداهای ورزشی برگزار شده که هیچ کدام منجر به شیوع ویروس کرونا نشده اند و ثابت کرده ایم که می توان برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ را سازماندهی کرد.

پایان خبر / تاریخ ما  
 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.