پاداشی که به جای مطالبات بانوی کماندار محاسبه شد!

مریم رنجبر در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: پس از پیگیریهای فراوانی که برای دریافت حقوق و پاداش مدال آوری در مسابقات آسیایی و جهانی داشتم، دو هفته پیش نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان طی تماس تلفنی به من گفت از طرف کمیته ملی المپیک ۱۳ میلیون بابت کل مطالبات و حق و حقوقی که از سال ۸۹ تا ۹۶ طلب داشتم به حساب فدراسیون واریز شده که برای دریافت آن ابتدا باید نامه رسید خود را مبنی بر این که دیگر مطالبه ای از فدراسیون ندارم، امضا کنم.

وی گفت: با پیگیری انجام شده از طرف کمیته ملی المپیک متوجه شدم این مبلغ به عنوان پاداش به خاطر مدال آوری که طی ۷ سال فعالیت ورزش حرفه ای در تیروکمان داشتم به حساب فدراسیون واریز شده نه برای محاسبه حق و حقوق و مطالبات طی این سالها.

رنجبر اضافه کرد: پس از صحبت با رییس کمیته ملی المپیک بابت مبلغ واریز شده به حساب فدراسیون، او به من تاکید کرد که حق و حقوق و مطالبات شما ربطی به کمیته ملی المپیک ندارد و این موضوع باید از طرف وزارت ورزش و فدراسیون پیگیری شود، در حقیقت این مبلغ در جهت حمایت از ملی پوشان کشورمان به عنوان پاداش به شما اختصاص داده شده است.

رنجبر با اظهار شرمندگی و معذرت خواهی از رییس کمیته ملی المپیک به خاطر قصور انجام شده از سوی فدراسیون، افزود: این مساله شوک بزرگی از طرف فدراسیون به من بود که قابل بخشش نیست.
وی در پایان همچنین از پیگیری حق و حقوق و مطالباتش توسط کمیته ملی المپیک خبر داد و گفت: آقای صالحی امیری به من قول داد که هفته آینده شخصا پیگیر این موضوع خواهد بود تا به مطالبات و حق و حقوق از دست رفته خود در طی این سالها، دست پیدا کنم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.