حمایت فراکسیون ورزش مجلس از ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی از تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بازدید به عمل آورد.

تیم ملی ناشنوایان ایران در حال برگزاری اردوی آماده سازی با مربیگری محمدحسین ضیایی و بیژن ذوالفقارنسب برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ناشنوایان به میزبانی ایران در کیش است.

رئیس فراکسیون ورزش در ادامه با حضور در سالن تمرین کشتی فدراسیون ناشنوایان از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ناشنوایان به مربیگری علیرضا رضایی نیز بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدیدها با تاکید بر ضرورت حمایت مجلس و دولت از ورزش ناشنوایان، افزود: من خود را از جامعه بزرگ ورزش می دانم و از اینکه بتوانم خدمتی در جهت بهبود وضعیت ورزش ناشنوایان داشته باشم، افتخار می‌کنم.

فروردین ضمن خرسندی از این که در شرایطی که سلب میزبانی از تیم ملی فوتبال کشورمان و نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا گرفته شده، فدراسیون ناشنوایان موفق به اخذ میزبانی مسابقات مقدماتی المپیک ناشنوایان در کیش شده است، خاطرنشان کرد: عملکرد فدراسیون ناشنوایان مثبت بوده و فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان حمایت خواهد کرد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در پایان حضور مربیان تراز اول فوتبال و کشتی در فدراسیون ناشنوایان را بیانگر عملکرد مثبت این فدراسیون عنوان کرد و گفت: از وزیر ورزش درخواست خواهیم کرد در صورت کسب مدال در المپیک ناشنوایان آنچه که حق شما ورزشکاران ناشنواست، پرداخت شود و مطالبات ورزشکاران نیز قطعا از وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.