لزوم توجه به توسعه متوازن رشته‌های مختلف ورزشی

کمال سعدی‌آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهارکرد: با توجه به این که در فرامین نوروزی رهبر معظم انقلاب به “تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی” پرداخته شد، باید این شعار راهبرد تمام کارها قرار گیرد و سعی و تلاش مضاعف انجام شود تا بتوانیم در تحقق این شعار راهبردی موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: اما با حرف زدن و بنر زدن چیزی اتفاق نمی افتد و مسئولان باید وارد میدان عمل شوند و با دغدغه رفع مشکلات جوانان، شب و روز نشناسند. به نظر من باید هر چه سریع‌تر ستادی در جهت تحقق اهداف فرامین نوروزی رهبر معظم انقلاب تشکیل شود تا با تقسیم وظایف و شرح کارهایی که باید تسریع شوند، به صورت فوری و به دور از بروکراسی اداری و اتلاف وقت، موانع از سر راه جوانان برداشته شوند و حمایت‌های بیشتری از آن‌ها صورت بگیرد تا جوانان به آینده خود امیدوار شوند.

این کارشناس ورزشی با بیان این که باید توسعه متوازن رشته های مختلف ورزشی در زیرساخت‌ها مورد توجه قرار بگیرد، افزود: این که همه اعتبارات عمرانی فقط مختص چند رشته ورزشی قرار می گیرد درست نیست و باید نگاه مسئولان به توسعه زیرساخت‌های رشته‌های مختلف ورزشی، متفاوت نباشد.

وی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت رشته‌های مختلف ورزشی با داشتن پایگاه‌های قهرمانی تخصصی مختص همان رشته ورزشی صورت خواهد گرفت، ضمن این که موفقیت‌های پایدار در ورزش به طور متوازن و به صورت کاربردی و علمی نیز وقتی رخ می‌دهد که علاقه‌مندان به هر رشته ورزشی حداقل یک مکان استاندارد با تجهیزات همان رشته را در اختیار داشته باشند.

سعدی‌آل‌کثیر عنوان کرد: امیدوارم مسئولان کاری را که به نفع آینده جوانان است، انجام دهند و تصمیمات کاربردی و علمی مناسب در جهت توسعه و پیشرفت تمامی رشته‌های ورزشی گرفته شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.