حاجی دلیگانی: فضای انتخاباتی به موقع گرم خواهد شد

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما، درباره ارزیابی خود از فضای رقابت های انتخابات های ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: به نظر من این یک حُسن است که تا زمان و موعد مناسب همه امور کشور تحت تاثیر انتخابات قرار نگیرد. البته پیش بینی من این است که به موقع هم فضای کشور برای انتخابات گرم خواهد شد و مردم از حقی که در قانون برایشان پیش بینی شده استفاده می کنند.

وی افزود: البته مردم گله و شکایت دارند و حرفشان هم درست است، آنها از ما مسئولین انتظار دارند که کشور بهتر از این اداره شود اما می دانند که بیش از ۹۰ درصد امورات کشور در کار اجرا خلاصه می شود و مجلس در حد قانون گذاری و نظارت می تواند تاثیر داشته باشد وگرنه عمده ظرفیت در اختیار قوه مجریه است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد: پیش بینی مان این است که مردم خیلی پرشور به صحنه خواهند آمد و از حقی که دارند استفاده می کنند. در این زمینه شاید عملکرد ناظرین و برگزار کنندگان هم مهم باشد اما آنچه اهمیت بیشتری دارد اراده مردم برای حضور پای صندوق های رای است.

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: مردم بیش از اینکه احیانا بخواهند اشکالات جزئی به نحوه برگزاری یا روش های انتخابات داشته باشند مطمئن هستند که آنچه اراده کنند محقق خواهد شد همچنان که در خیلی از دوره ها شاهد این بودیم که بر خلاف جریان مستقر در دولت اراده مردم به سمت فردی بوده که نماد جریان مقابل بوده است. در واقع این نعمتی است که آنچه مردم اراده کنند اتفاق می افتد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید در فضای کاملا اخلاقی توانمندی های خود را نشان دهند، گفت: این چیزی است که مردم بهتر می پسندند. مردم از کسی که حرف تخریبی و ناامید کننده بزند خوششان نمی آید و آن کسی شانس بیشتری دارد که برنامه ها و توانمندی های خود را ارائه کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.