سجادی: پاداش پای سکوی المپیک چند برابر شده است/ رشته‌های تیمی پاداش کامل می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، نصراله سجادی در نشست آنلاین با رسانه ها در مورد تعیین پاداش پای سکو برای مدال آوران المپیک توکیو بیان کرد: روال گذشته بر این بود که وقتی ورزشکاران مدال می گیرند، بلافاصله همان روز در مراسم کوچکی پاداشی به آنها اهدا شود. این پاداش مصوب هیات اجرایی است و در این دوره تصویب شد که برای طلایی ها ۱۰ هزار دلار، نقره ۵ هزار دلار  و برنز ۳۵۰۰ دلار اهدا شد. این پاداش ها براساس شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود این پاداش تعیین شد. در المپیک ریو همین پاداش ها بود اما قیمت ارز آن موقع ۳۵۰۰ تومان بود و الان حدود ۲۵ هزار تومان است . بنابراین از لحاظ ریالی چند برابر شده است.

*حضور 10 نفر در مراسم رژه کاروان ها
سجادی در مورد گلایه محمد موسوی و اینکه نگران نیستند حاشیه ای که والیبال در المپیک ریو رقم زد، دوباره تکرار شود، گفت: ما تقریبا هر روز یک سری دستورالعمل های جدیدی را از کمیته برگزاری دریافت می کنیم. ما جلسه ای را با کادر سرپرستی داریم. آخرین مسئله که آمده است مراسم رژه با تعداد زیاد برگزار نمی شود. در رژه کاروان ها سهمیه می دهند و آخرین خبر این است که از هر کشور 10 نفر باشند.

*پرداخت پاداش کامل به رشته های تیمی مدال آور

سجادی در پاسخ به این پرسش که در رشته‌های تیمی پاداش ها چگونه توزیع می شود، تصریح کرد: در بازی های المپیک قبلی تصویب شد در صورتی که تیم والیبال روی سکو برود پاداش پای سکو را هر کدام کامل دریافت می کنند بنابراین در المپیک توکیو هر رشته تیمی مدال بگیرد، اعضای تیم پاداش کامل دریافت می کنند.

ادامه دارد…
 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.