ضرورت مدیریت مصرف آب بوشهر برای گذر از تابستان

عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع در طرح‌های آب‌رسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر عنوان کرد: طرح آب‌رسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران افتتاح می‌شود.

وی از تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح آب‌رسانی به ۲۴ روستا در استان بوشهر با اعتبار ۶۵۸ میلیارد ریال اجرا شد که فردا و همزمان با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط انتقال این پروژه‌ها را ۲۵ کیلومتر دانست و افزود: برای اجرای این طرح‌های آب‌رسانی بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاها اجرا شده است.

حمزه‌پور، تأمین پایداری آب، رفع مشکلات شبکه آب روستاها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده را از اهداف این طرح دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح آب‌رسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر با جمعیت بیش از ۱۸ هزار نفر، شامل ۲ هزار و ۵۳۷ خانوار از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه منابع آب این طرح‌ها از محل خط آب‌رسانی کوثر و چاه‌های تنگ‌سدر تأمین شده است، اظهار کرد: طرح‌های مهم دیگر آب‌رسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر در حال اجرا است که امسال در ایام مختلف افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.